Tarta cu Mascarpone & Capsuni

DSC_6296

Ce poate fi mai placut in izolare, decat sa gătești și să mănânci? 🤦🏼‍♀️
Cum aveam o cutie de Mascarpone care nu mai ținea foarte mult, si cum de dimineata, cand am iesit pana la LIDL, am gasit capsuni (preferatele mele), am zis sa improvizez ceva.
M-am gandit la tot mixul asta si a iesit ceva tare bun!
Blatul din biscuit digestivi nu da gres niciodata, la nicio prajitura preparata (nu prea ma dau in vant dupa piscoturi sau dupa blaturile din aluat).
Fiind o prajitura fara coacere, a fost gata in 10 minute!

De ce ai nevoie?
🍓 Un sfert de pachet de biscuit digestivi;
🍓Unt pentru topit – mai putin de un sfert din pachet;
🍓1 pachet de Mascarpone;
🍓 1 pachet de frisca lichida;
🍓Zahar pudra;
🍓Capsuni.

Mod de preparare:
Se pun biscuitii, alaturi de untul topit in robot, pana se piseaza fin. Se pun in orice recipient – eu i-am pus intr-o tava de tort si i-am presat foarte bine.
Separat se mixeaza crema mascarpone cu frisca lichida si cu zaharul pudra.
Se pune mixul peste blatul de biscuiti, se orneaza cu capsuni si se baga la rece pentru cel putin o ora.
Se savureaza pe balcon, sau la Casa de Papel, langa blanosi. 🐈🐈

DSC_6292DSC_6285

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.